• سه شنبه ٤ مهر ١٤٠٢-١١:٢٩
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٥٥٥
علوی طی تذکری مطرح کرد:3-179

انتقاد از عدم تشکیل شورای راهبری موزه ها و خانه موزه‌های شهرداری تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران، طی تذکری درخصوص ضرورت مرمت آثار تاریخی شهر تهران از عدم تشکیل شورای راهبری موزه ها و خانه موزه‌های شهرداری تهران انتقاد کرد و خواستار تسریع در تعیین تکلیف شود لایحه مرمت آثار تاریخی شهر تهران شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، سید احمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت ضایعه درگذشت دکتر کامبیز مصطفی پور از مدیران خدوم و ارشد شهرداری تهران، اظهار داشت: در آخرین مکالمه ای که با این مرحوم داشتم از اینکه هنوز تکلیف پست و نحوه حصور بعضی از شهرداران دوره سابق که از بدنه شهرداری بودند، روشن نشده است، گلایه داشتند.

وی تاکید کرد: همواره تاکید داشتیم که سرمایه اصلی شهرداری تهران، نیروی انسانی خودم هستند و ضرورت دارد حتما شان و منزلت افراد حفظ شود.

علوی با اشاره به روز جهانی جهانگردی و گردشگری، گفت: در این دوره از شورای اسلامی شهر تهران یکی از برنامه ریزی ها و توجه ویژه این شورا بر گردشگری، اقتصاد آن و تاثیر گردشگری بر سلامت روح و روان بوده است متاسفانه علارغم همه پیگیری ها تابستان امسال هم تمام شد و موضوع تاسیس سازمان و هلدینگ گردشگری به سرانجام نرسید.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: جای تاسف است که ما هم درد را تشخیص و هم درمان را مصوب کردیم اما هر آنچه برای تشکیل سازمان یا هلدینگ گردشگری پیگیری می کنیم به نتیجه نمی رسیم.

وی گفت: در عین حال از کمیسیون معماری و شهرسازی و ماده ۵ به دلیل تعیین تکلیف برخی از فضاهای گردشگری شهر تهران مثل محله کن و فرحزاد، تشکر می کنیم و امیدواریم لایحه پروانه مرمت که مدتی است در شورا مانده زود تر تعیین تکلیف شود تا مرمت آثار تاریخی شهر تهران تسریع شود.

علوی همچنین از عدم تشکیل شورای راهبری موزه ها و خانه موزه‌های شهرداری تهران انتقاد و تصریح کرد: شورای راهبری موزه ها و خانه موزه ها یکسال و نیم است که تشکیل جلسه نداده است که موجب نابسامانی در بهره برخوردار این امکان شده است.

وی همچنین در پایان درگذشت فرزند علیخانی عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران را نیز تسلیت گفت.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: